Word lid van een commissie

Wil je meer uit je studentenleven halen in Tilburg? Studievereniging Flow is altijd op zoek naar enthousiaste studenten die actief willen worden. Actieve leden maken deel uit van een (of meerdere) van onze commissies! Lid worden bij Flow draagt niet alleen bij aan je persoonlijke ontwikkeling, maar het geeft je studentenleven direct een kickstart!

Flow biedt een breed aanbod aan van zowel formele als informele commissies, waarbij elke commissie zijn eigen verantwoordelijkheden en uitdagingen heeft. Bij sommige commissies zal de werkdruk hoger zijn dan bij de ander, dus er zal altijd een commissie zijn die bij jouw studieloop past. Raadpleeg eens de ervaringsverhalen van een aantal actieve leden!

Dus ben jij op zoek naar een boost van je studentenleven in Tilburg? Word actief lid bij Flow en organiseer diverse activiteiten samen met andere Flow-leden en leer elkaar beter kennen tijdens de Flow-activiteiten!

Informatie

Wil je meer lezen over de ervaringen van leden die al actief zijn bij Flow? Klik dan op de onderstaande knop.

Wil je meer lezen over de commissies die we bij Flow hebben? Klik dan op de onderstaande knop.

Inschrijfformulier

Je moet ook lid zijn van Flow om actief lid te kunnen worden. Je kan je hier aanmelden als lid van Flow.

00000000A_Registration Second Round Active Membership
First
Last
Committees
Please select the committee(s) you are interested in.
Please include a motivation on why you are interested in joining the committee(s) you selected.
Agreement Terms