Ga jij Communicatie- en Informatiewetenschappen, Cognitive Science and Artificial Intelligence of de Master Data Science studeren? Dan staat Flow klaar om jou te helpen op educatief, professioneel en sociaal niveau het beste uit je studententijd te halen!

Alle activiteiten bij Flow worden georganiseerd voor studenten, door studenten. Wil jij het maximale uit je studententijd halen en nuttige en leuke activiteiten voor je medestudenten neerzetten terwijl je je professionele vaardigheden ontwikkelt? Denk er dan eens over na om in een commissie te gaan!

Waarom lid worden?

Flow biedt haar leden vele activiteiten en diensten aan, waarvan jij kunt profiteren voor slechts 15 euro per studiejaar! Bij Flow richten we alles op onze drie pijlers: Sociaal, Professioneel en Educatief. Voor alle drie de pijlers organiseren we het hele jaar door activiteiten. Ontdek hieronder meer!

Educatief

Als lid van Flow krijg je niet alleen korting op je boeken en gratis samenvattingen, maar ook de mogelijkheid tot het krijgen en geven van bijles en toegang tot studieruimtes op de universiteit en activiteiten om jou bij je studie te ondersteunen. Ook vindt er ieder jaar een groot symposium en een Studiereis naar het buitenland plaats! Lidmaatschap kost evenveel als 3 samenvattingen, dus met ongeveer 10 vakken per jaar verdien je het zo terug.

Professioneel

Om jou te ondersteunen in je professionele loopbaan organiseert Flow bedrijfsbezoeken en netwerkevenementen waarbij onze leden contacten kunnen leggen met bedrijven zoals Deloitte en DPG Media en zich kunnen oriënteren op hun toekomst. Ook vinden er gedurende het jaar veel workshops plaats waarmee jij je soft- en hard skills kan ontwikkelen!

Sociaal

Maar, naast je studie moet er natuurlijk ook tijd zijn voor ontspanning. Zo is er een maandelijkse borrel in onze stamkroeg Klein Café Van Horen Zeggen, meerdere sport- en spelactiviteiten, cantussen en worden er elk jaar een City Trip en Verenigingsweekend georganiseerd. Op deze manier ontmoet je makkelijk studiegenoten en maak je snel hele goede vrienden! Aan het begin van elk collegejaar wordt er ook een Introductieweekend georganiseerd om kennis te maken met Flow.

Registration Form

Na je inschrijving kan het zijn dat er een 404-pagina verschijnt. Dit is geen probleem en je inschrijving is bij onze Secretaris aangekomen!

Het wordt afgeraden je universiteitsmail op te geven voor jouw inschrijving. Bij uitschrijving op de universiteit zal je geen mails meer ontvangen van Flow, waardoor je een mailtje over de uiterlijke uitschrijfdatum kan missen.

If you already have a bank account with IBAN / SEPA, you can fill in your bank details below. If you do not have a bank account with IBAN / SEPA, you need to pay the membership fee in cash at the Flow Office.
Click here to view the Internal Regulations, Terms of Service, & GDPR Policy.