In Uncategorized
Voor het bestuur van 2011-2012 zijn wij, als huidig bestuur, op zoek naar gemotiveerde, geïnteresseerde Flow’ers die het leuk vinden om nog meer voor Flow te doen. Het is een jaar vol gezellige activiteiten, nieuwe mensen ontmoeten en je krijgt een kijkje achter de schermen van de vereniging: wat er nou eigenlijk allemaal speelt. Bestuur zijn is namelijk heel wat meer dan alleen commissies aansturen, vergaderen en op feestjes aanwezig zijn. Ook voor aankomend jaar zijn we weer op zoek naar een voorzitter, vicevoorzitter, secretaris en penningmeester. Mocht je interesse hebben, of meer informatie willen dan kun je op op deze speciale pagina kijken, mailen naar het desbetreffende bestuurslid of info@svflow.nl.

Bij een nieuw bestuur horen nieuwe commissarissen: 7 Flow’ers die een commissie naar een hoger plan willen trekken. Durf jij de uitdaging aan te gaan om de activiteiten die de commissie nu op poten zet, te overtreffen? Kortom: wil jij commissaris worden in een van de 7 fantastische commissies die Flow rijk is? Stuur dan een mail naar secretaris@svflow.nl. Natuurlijk zijn we ook weer op zoek naar commissieleden. Weet je nu al dat je volgend jaar in de studiereiscommissie, webcommissie of een van de andere commissies wil? Je kunt nu al mailen naar bovenstaand adres en dan wordt je in september benaderd voor een sollicitatiegesprekje.

‘Last’ maar zeker ‘not least’ is de introcommissie weer op zoek naar papa’s, mama’s en een manus, die in het weekend van 2 tot en met 4 september een nieuwe groep Flow’ers mee op sleeptouw willen nemen voor een supergezellig weekend in het thema “Flow goes Studentikoos”. De introcommissie is al druk bezig en zit vol wilde plannen om er een spetterend weekend van te maken. Wil jij hier bij zijn? Meld je dan nu aan via het inschrijfformulier op de website!

De zoektocht is begonnen!

– Veerle Huigen, Secretaris Flow 2010-2011