Word lid van een commissie

Als lid van Flow kun je actief lid worden in een van de commissies. Kijk op de pagina voor meer informatie.

Toegankelijkheid

Om Flow en haar activiteiten voor iedereen een zo fijn en veilig mogelijke omgeving te maken bewaart de Accessibility Officer de openheid van de vereniging. Kijk op de pagina voor meer informatie.

Aankomende Evenementen

Voor de Leden

Member Card

Flow Member Card

Met de Flow Member Card krijg je korting op verschillende plekken in Tilburg. Je kan de kaart ophalen op de Flowkamer.

WhatsApp Informatie Groep

Blijf up-to-date over de vereniging via Flow’s WhatsApp Informatie Groep.

Educatief

Als lid van Flow kan je gratis samenvattingen downloaden. Ga naar de webshop om alle samenvattingen te bekijken!

Flow biedt meerdere vormen van educatieve ondersteuning aan. Ga naar de onderstaande pagina om alles te zien.

Professioneel

Flow ondersteunt je ook in je professionele carrière. Kijk op de onderstaande pagina voor alle soorten ondersteuning die wij bieden.

Sociaal

Flow organiseert verschillende sociale activiteiten zoals maandelijkse borrels, cantussen en sportactiviteiten. Blijf op de hoogte via Flow’s Activiteitenkalender!

Onze Partners