Door de nieuwe corona maatregelingen kan de constitutieborrel helaas niet plaatsvinden.

Het is weer tijd voor een Flow borrel! Op 30 september vanaf 20.00 uur is Klein Café Van Horen Zeggen speciaal geopend voor Flow leden. Naast dat je hier kan proosten op de start van het academisch jaar, heb je hier ook de mogelijkheid om het 19de bestuur van Flow te feliciteren met hun constitutie.

Vanwege de coronamaatregelen is er helaas maar een beperkt aantal tafels beschikbaar en is het nodig je van tevoren even aan te melden. Er zijn twee tijdsloten waarin je met je vrienden een tafel kunt reserveren: 20.00-22.00 uur en 22.00-0.00 uur. Leden kunnen zich aanmelden onder “Inschrijven voor leden“.

Naast leden zijn ook andere besturen van harte uitgenodigd om het nieuwe bestuur te komen feliciteren. Hiervoor zijn tijdsloten van 10 minuten gereserveerd. Besturen kunnen zich inschrijven onder “Inschrijven voor besturen“.

Informatie

Leden zijn welkom op de Constitutieborrel, zelfs in deze rare tijden. Om er voor te zorgen dat alles zo veilig mogelijk is gelden de volgende regels:

• Leden moeten aan één tafel zitten met maximaal vier personen. Deze vier personen schrijven zich in als één groep en blijven aan dezelfde tafel zitten.
  • Één iemand uit de groep schrijft alle vier personen in die aan de tafel zullen zitten. Deze persoon zal ook de bevestigingsmail ontvangen.
  • Iedereen aan de tafel is verplicht om hun contactgegevens achter te laten tijdens het bezoeken van de Constitutieborrel.

Controleer je mail gelijk na het reserveren voor de bevestigings e-mail.

Inschrijven voor LEDEN

Het kan zijn dat je een wit scherm ziet na het inschrijven. Check eerst je e-mail op de bevestigingsmail voordat je je opnieuw inschrijft.

Informatie

Andere besturen zijn meer dan welkom om ons nieuwe Dagelijkse Bestuur te feliciteren! Tussen 20.00 uur en 0.00 uur zijn er 24 tijdslots waar je ze tien minuten kunt ontmoeten. Je kunt je inschrijven voor een van de tijdslots aan de rechterkant.

Sommige regels zijn van toepassing wanneer je naar het evenement komt:

• Je kunt met maximaal vijf personen feliciteren.
  • Bij het bijwonen van het evenement ben je verplicht je telefoonnummer en adres achter te laten.
  • Je kunt het nieuwe bestuur alleen feliciteren tijdens de door jou aangegeven tijd, zodat we alle maatregelen rond Covid-19 kunnen naleven.

Controleer je mail gelijk na het reserveren voor de bevestigings e-mail.

Inschrijven voor BESTUREN