De vakantie is afgelopen, colleges moeten weer worden gevolgd en de deadlines vliegen je om de oren. Tijd voor wat ontspanning, want op 7 oktober vindt de eerste maandelijkse Flow borrel van dit collegejaar plaats! De borrel vindt plaats in ons Klein Café Van Horen Zeggen van 21.30 uur tot 04.00 uur. Om rustig te beginnen na een tijd lang binnen te hebben gezeten is het thema voor deze borrel neon kleuren. Dus trek je meest felle kleren aan en zorg dat jij het stralende middelpunt bent in Klein Café Van Horen Zeggen! Op deze borrel kun je lekker bijpraten met andere leden en de nieuwe Flow’ers ontmoeten. Het feit dat de borrel zittend plaats zal vinden houdt ons niet tegen om lekker los te gaan. De oude, vertrouwde maandelijkse borrels van Flow, maar dan zittend zodat je voeten ook wat rust krijgen! Een en al gezelligheid dus.

Ook barst de strijd om de Flowmissiepunten weer los! Op deze borrel kunnen weer aanwezigheidspunten verdiend worden. Echter, gedurende deze borrel zullen er nog geen verkleedpunten uitgedeeld worden, omdat dit een van de twee borrels is waarbij de gezelligheid centraal staat en niet het verkleden. Maar laat dit je niet tegenhouden om er vol voor te gaan!

Vanwege de coronamaatregelen is het verplicht om je in te schrijven voor de borrel. De inschrijvingen openen op 23 september om 10.00 uur, wees er snel bij! We hopen jullie snel te zien in de meest felle outfit van Tilburg!

Registratie Formulier

De registraties zijn gesloten, omdat het activiteit is geannuleerd.