Op dinsdag 24 november organiseert de Promocommissie de jaarlijkse Veiling voor het goede doel. Zeker ten tijde van Covid-19 is het belangrijk om de kwetsbare en eenzame ouderen te steunen. Daarom zal de volledige opbrengst van de veiling dit jaar gaan naar Stichting Met Je Hart in de gemeente Tilburg. Stichting Met Je Hart zet zich actief in voor ouderen in de coronacrisis door activiteiten op gepaste afstand te organiseren om zo eenzaamheid te verminderen.

Dit jaar zal het alleen net even wat anders zijn: de veiling zal volledig online plaatsvinden. Het concept blijft wel hetzelfde: iedereen mag komen en gaan wanneer zij willen. We beginnen om 13.30 uur en de veiling zal rond 16.30 uur afgelopen zijn. Tijdens de veiling zullen er leuke items worden aangeboden door onder andere bedrijven, commissies, verenigingen en leden. Vervolgens is het aan jou, je vriendengroep of je commissie om hier op te bieden. Uiteraard gaat de hoogste bieder er met het item vandoor!

Wil je zelf, als commissie of als vereniging iets aanbieden op de veiling? Dat kan door jouw aanbod in te sturen via het formulier op de website tot vrijdag 20 november 23.59 uur.

Stuur je aanbod in