In Niet gecategoriseerd

In september 2021 introduceert de Erasmus Universiteit Rotterdam een nieuwe masteropleiding: Digitalisation, Surveillance & Societies. Met een focus op hedendaagse maatschappelijke en politieke vraagstukken rondom digitalisering, is deze Engelstalige master uniek in Nederland.

Ben je geïnteresseerd in de sociale, culturele en ethische gevolgen van nieuwe en gevestigde technologieën? Wil je meer te weten komen over de manier waarop ons gebruik van termen als ‘privacy’ en ‘veiligheid’ daadwerkelijk vormgeeft aan de samenleving? En ben je geïnteresseerd in de wisselwerking tussen de technologie die ons leven vormgeeft, en de sociale betrokkenen die technologie vormgeven? Dan is de Engelstalige master Digitalisation, Surveillance & Societies aan de Erasmus Universiteit Rotterdam misschien wat voor jou!

Meld je aan voor de informatiesessie tijdens de online Master Open Evening op dinsdag 23 maart van 17.00 uur tot 17.40 uur, of breng een bezoek aan de website.