In Geen categorie

Algemene Informatie

Dit academisch jaar loopt bijna ten einde, wat betekent dat de tijd voor het 19de Dagelijks Bestuur van Flow bijna voorbij is. Daarom is het tijd om de sollicitaties voor het Dagelijks Bestuur van volgend jaar te openen. Een voltijd bestuursjaar is een geweldige kans om veel te leren en tegelijkertijd veel plezier te hebben. Je kunt jezelf zowel professioneel als persoonlijk ontwikkelen. Dus ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging volgend jaar? En wil je professionele vaardigheden ontwikkelen en tegelijkertijd je cv verbeteren? Solliciteer dan voor een bestuursjaar bij Studievereniging Flow!

Tijdens de Zomer

Tijdens de zomerperiode vindt de overdrachtsperiode plaats. Samen met de andere leden van het Kandidaatsbestuur schrijf je een nieuw beleidsplan. Verder heb je met je voorganger overdrachtsgesprekken om jou zo goed mogelijk voor te bereiden op het voltijd bestuursjaar. Je hoeft je geen zorgen te maken of je wel of niet op vakantie kunt, want daar is in de zomer ruimte voor.

Sollicitaties

De sollicitaties zijn open van 19 tot en met 26 april, 23.59 uur. Wanneer je besluit te solliciteren voor het Dagelijks Bestuur 2021-2022 van Studievereniging Flow, kun je dit doen door een e-mail te sturen naar de secretaris van Flow (secretaris@svflow.nl). In de e-mail dien je je cv en een motivatiebrief (+/- 1 pagina) mee te sturen. Vermeld in de motivatiebrief het volgende: kleine introductie van jezelf, leg uit waarom je een bestuursjaar wilt doen en waarom je daarvoor geschikt bent, vermeld de functie(s) die je voorkeur heeft/hebben met een toelichting.

Bestuursfuncties

Wil je meer weten over wat de Dagelijks Bestuursfuncties inhouden? Kijk dan op de volgende pagina, of neem contact op met het huidige Dagelijks Bestuurslid dat de functie vervult waarin je geïnteresseerd bent.