Hey eerstejaars! Zin om een uniek spel te spelen voor wat afleiding tijdens de colleges door? De Introductiecommissie heeft het perfecte spel voor jou!

Van maandag 10 mei tot en met woensdag 12 mei organiseert de commissie het fantastische Se(a)cret Chair spel! In het spel worden alle deelnemers in het geheim verdeeld in twee groepen: Flow en Wave. Iedereen zal openlijk bij Flow horen. Maar in het geheim zullen de leden van Wave onder de leiding van de Se(a)cret Chair proberen de macht over te nemen van Flow.

Gaat het jou team lukken om Flow te behouden? Of gaan de leden van Wave er toch met de macht vandoor… Speel mee, en kom erachter wie iedereen voor de gek kan houden, of wie door de leugens heen kijkt en ontdekt wie de Se(a)cret Chair is. Je kunt je inschrijven tot vrijdag 7 mei, 23.59 uur. Meld je dus snel aan en hopelijk ben je er bij op 10 mei!

Registraties

De registraties zijn open tot 7 mei, 23.59 uur.

De registraties zijn gesloten.