Op 24 mei is het de Internationale Doe-Zoveel-Mogelijk-Flowkleding-Als-Je-Hebt-Aan-Dag! Omdat Tweede Pinksterdag dit jaar op 24 mei valt, vieren we de Internationale Doe-Zoveel-Mogelijk-Flowkleding-Als-Je-Hebt-Aan-Dag op dinsdag 25 mei.

Op deze dag, zoals de naam van het evenement al weggeeft, kan je al je mooie Flowkleding dragen. Degene die een foto plaatst in het Facebook evenement waarop de meeste verenigingskleding en accessoires worden gedragen, wint een mooie prijs. Om het beoordelen wat makkelijker te maken, willen we vragen om de items die je draagt te benoemen.

Hoe meer, hoe beter!

Heb je meer verenigingskleding en accessoires nodig om de prijs te winnen? Je kan nog wat nieuwe items scoren via de webshop.

Blijf op de hoogte!

Doe ook mee door je foto op Facebook in te sturen! Geen Facebook? Mail dan naar promo@svflow.nl.