website_bannerheader_cocktailworkshop-1

Begin jij aankomend jaar met de studie Communicatie- en Informatiewetenschappen, Cognitive Science and Artificial Intelligence of Data Science and Society? En wil jij je medestudenten alvast leren kennen, gedurende een super gezellig weekend georganiseerd door Studievereniging Flow? Kom dan naar ons Introductieweekend dat plaatsvindt van vrijdag 3 september tot en met zondag 5 september!

Tijdens dit weekend zul je je medestudenten en een aantal leden van Flow op een leuke manier leren kennen. Tijdens dit weekend staan er een heleboel chille en sportieve activiteiten voor je klaar, naast een aantal, niet te ontbreken, feestavonden. Het thema van dit jaar is ‘Flow’s Retro Party’, wat betekent dat het hele weekend in thema staat van de 70’s, 80’s en 90’s! Zorg er dus voor dat je in de feestelijke stemming zit!

De kosten voor dit weekend bedragen 35 euro en je kan je aanmelden tot en met maandag 30 augustus, 23:59 uur. Lijkt dit je wat? Schrijf je dan in en hopelijk tot 3 september!

Registraties

De registraties sluiten op 30 augustus, 23:59 uur.

De registraties zijn gesloten.