In Featured

Algemene Informatie

Ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging naast je studie? Dan is commissaris worden bij Flow misschien wel iets voor jou! Als commissaris sta je aan het hoofd van één van de 12 commissies van Flow. Naast het commissarisschap maak je ook deel uit van het Algemeen Bestuur van Flow, dat bestaat uit alle commissarissen en het Dagelijks Bestuur.

Als commissaris werk je gedurende het jaar samen met je commissie naar het doel van je commissie toe. Dit kan het organiseren van een studiereis, het organiseren van borrels of het maken van een magazine zijn. Al doende doe je professionele vaardigheden op en leer je meer over het reilen en zeilen van de vereniging. Maar bovenal maak je leuke vrienden en beleef je een onvergetelijk jaar!

Wil je meer weten over een commissie? Kijk op de commissiepagina op de website, neem contact op met een Dagelijks Bestuurslid, of neem contact op met de huidige commissaris in de positie waarin je geïnteresseerd bent.

Let op, commissaris zijn is een parttime functie! Het is dus gewoon mogelijk om het te combineren met je studie en bijbaan.

Sollicitaties

De aanmeldingen zijn eerder al open geweest. Daarom hebben sommige commissies al een nieuwe commissaris komend jaar. Trots presenteren wij jou de nieuwe commissarissen:

InFlowcommissie – Désirée van den Berg

Informele Activiteitencommissie – Gavin Dam

Sport-en Spelcommissie – Carthago Vlug

Promocommissie – Laura Adriaansen

Weekendcommissie – Jurre van der Mast

De bovenstaande commissies zijn dus niet meer beschikbaar… Maar er is nog genoeg keus! De sollicitaties zijn open van 27 april tot en met 11 mei, 23.59 uur. Wanneer je besluit te solliciteren voor het Algemeen Bestuur 2021-2022 van Studievereniging Flow, kun je dit doen door het formulier op deze pagina in te vullen. In de sollicitatie dien je je cv en een motivatiebrief (+/- 1 pagina) mee te sturen. Vermeld in de motivatiebrief het volgende: kleine introductie van jezelf, leg uit waarom je een commissaris wilt worden en waarom je daarvoor geschikt bent.

Solliciteer hier!

The applications for the General Board are closed.