website_banner_societal-challenge

Veel TSHD-studenten weten niet goed hoe ze de stap moeten maken van afstuderen naar het vinden van een baan. De Societal Challenge wil een deel van die onzekerheid wegnemen en je voorbereiden op een wereld buiten de academische wereld. Het evenement vindt plaats op donderdag 17 februari 2022.

De Societal Challenge verbindt TSHD studenten met relevante organisaties, zodat ze hun academische vaardigheden kunnen toepassen op praktijkcases. Het is een volledige dag gevuld met creatief denken, workshops en borrels. Geheel gratis. Wil je meedoen? Schrijf je dan nu in en ben verzekerd van een thema naar keuze.

Wat levert deelname je op?

– Een snelle manier om wat werkervaring aan je CV toe te voegen;

– Interessante contacten voor je professionele netwerk;

– Een leuke innovatieve dag, volledig verzorgd;

– Een gemoedelijke omgeving om je academische vaardigheden te oefenen.

In de komende weken zullen Anne van der Velden (TSHD Career Services Officer) en Rebecca de Jongh (TSHD Teaching Assistant) een selectie van praktijkcases voorbereiden. De eerste twintig mensen die zich aanmelden mogen kiezen welke cases ze willen aanpakken, dus wees er snel bij! We hopen jullie allemaal te zien op 17 februari!

Registraties