In Evenementen

We hopen dat jullie het allemaal goed hebben gedaan als jullie tentamens hadden! Als je het niet goed hebt gedaan of als je het de volgende keer nog beter wilt doen heeft Flow iets nieuws voor je!

In de week voor de examens, van 6 t/m 10 december, organiseren we Mix & Match-sessies. Tijdens deze Mix & Match-sessies studeer je samen met andere studenten. Sommige van deze studenten zullen meer hulp nodig hebben dan anderen, die de stof wellicht al vrij goed kennen. Op deze manier kan een groep hun kennis en vragen delen en samen streven naar een geweldig resultaat! Je kunt je voor meerdere sessies inschrijven door de pagina te vernieuwen en je opnieuw in te schrijven.

De groepen worden samengesteld vanaf de week voor de sessies, in volgorde van inschrijving. Je krijgt een e-mail wanneer je in een groep bent ingedeeld. Het tijdstip en de plaats van de sessie worden door jou en je groep bepaald. Je kunt de sessie houden in de studiezalen die door Flow worden gereserveerd.

Registraties

Selecteer een geldig formulier