Op 1 december is het tijd voor de jaarlijkse Veiling voor het Goede Doel! Dit jaar zal de opbrengst gaan naar Stichting uit een goed hart. Helaas heeft niet iedereen geld om een keer iets leuks te doen met het gezin of iets te kopen voor ze. Daarom zet Stichting uit een goed hart zich in voor minder bedeelde gezinnen en ouderen.

De veiling wordt gehouden van 12:00 tot 16:00 in het Black Box Theater in het Esplanadegebouw. De veiling is open voor iedereen, dus kom zeker even kijken en waag een bod. Er wordt van alles aangeboden op de veiling door bedrijven, commissies, verenigingen en leden.

Wil je op iets bieden voor jezelf, je vriendengroep of commissie? Dat kan! De hoogste bieder neemt het item mee naar huis. Wil je heel graag iets aanbieden, alleen of met anderen? Dan kan je je item aanmelden tot 25 november 23:59. Wij nodigen je uit om mee te bieden op mooie spullen en leuke ervaringen en tegelijkertijd het goede doel te steunen.

This form is currently closed for submissions.