In Evenementen

Algemene Informatie

Ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging naast je studie? Dan is Algemeen Bestuurslid worden bij Flow misschien wel iets voor jou! Het Algemeen Bestuur bestaat uit het Dagelijks Bestuur en de commissarissen, de voorzitters van de commissies van Flow.

We zijn nog op zoek naar een commissaris voor de volgende commissies:

• Carrièrecommissie
  • Informele Activiteitencommissie
  • InFlowcommissie
  • Introductiecommissie
  • Promocommissie
  • Sport- & Spelcommissie
  • Studiereiscommissie
  • Webcommissie
  • Weekendcommissie

Als commissaris stel je een commissie samen en werk je samen aan het doel van jouw commissie gedurende het jaar. Dit kan het organiseren van de Studiereis, het organiseren van borrels of het maken van een magazine zijn. Gedurende het jaar doe je professionele vaardigheden op en leer je meer over het reilen en zeilen van de vereniging. Maar bovenal maak je leuke vrienden en beleef je een onvergetelijk jaar! Commissaris zijn is een parttime functie, het is dus mogelijk om het te combineren met je studie.

Wil je meer weten over een commissie? Kijk dan op de commissiepagina op de website, neem contact op met een Dagelijks Bestuurslid, of neem contact op met de huidige commissaris in de functie waarin je geïnteresseerd bent.

Sollicitaties

Wanneer je besluit te solliciteren voor het Algemeen Bestuur van Studievereniging Flow, kun je dat doen door het formulier hiernaast in te vullen. In het formulier wordt gevraagd om je cv en een motivatiebrief. Vervolgens wordt je uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek met het Dagelijks Bestuur.

Solliciaties

20230508_General Board Applications 2023
First name
Last name
What committee(s) would you be interested in being Commissioner of?

Maximum file size: 268.44MB

Terms and Conditions