In Aankomend Evenement, Evenementen
eerstejaars-pagina-website-single-image

Welkom in Tilburg!

Ga jij Communicatie- en Informatiewetenschappen, Cognitive Science and Artificial Intelligence of de Master Data Science studeren? Wil jij meer uit je studententijd halen dan alleen in de schoolbanken zitten? Dan staat Flow klaar om jou te helpen op educatief, professioneel en sociaal niveau het beste uit je studententijd te halen! Geeft jezelf de beste start voor je studententijd door Flow te leren kennen.

Studievereniging Flow

Wat doet Flow voor jou?

Flow biedt haar leden veel activiteiten en extra’s, waarvan jij kunt profiteren voor slechts 15 euro per studiejaar! Bij Flow streven we ernaar om studenten te helpen in drie verschillende aspecten:

Educatief

Als lid van Flow krijg je niet alleen korting op je boeken en gratis samenvattingen, maar toegang tot studieruimtes op de universiteit en activiteiten om jou bij je studie te ondersteunen.

Professioneel

Om jou te ondersteunen in je weg naar een baan organiseert Flow bedrijfsbezoeken en netwerkevenementen waarbij onze leden contacten kunnen leggen met onze partners zoals Deloitte en DPG Media. Ook vinden er gedurende het jaar veel workshops plaats waarmee jij je soft- en hard skills kan ontwikkelen.

Sociaal

Naast je studie moet er natuurlijk ook tijd zijn voor ontspanning. Zo zijn er feesten in onze stamkroeg Klein Café Van Horen Zeggen, gezellige activiteiten, cantussen en worden er elk jaar een CityTrip, Studietrip en Verenigingsweekend georganiseerd. Op deze manier ontmoet je makkelijk studiegenoten en maak je snel hele goede vrienden!

Maak kennis met Flow op het Introductieweekend!

Aan het begin van elk collegejaar wordt er een Introductieweekend georganiseerd om kennis te maken met Flow. Je zal samen met andere eerstejaars en begeleid door Flow’ers het weekend doorbrengen. Via feestjes, cantussen en leuke spelletjes/activiteiten zul je elkaar veel beter leren kennen en je studentenleven beginnen!

Zet 8 tot 10 september alvast in je agenda!

Actief worden?

Al deze activiteiten worden natuurlijk georganiseerd voor en door studenten van Flow. Heb jij hier ook interesse in? Overweeg dan actief lid te worden! Als actief lid help je bij het organiseren van de activiteiten die JIJ leuk vind door bij een commissie aan te sluiten die bij jouw interesses past. Hou je van een feestje? Kijk eens naar de Informele Activiteiten Commissie! Hou je van schrijven? Ga voor ons InFlow magazine schijven! Altijd de planner van de vriendengroep? Je kan die talenten kwijt in het organiseren van een studietrip naar het buitenland!

Dus ben jij op zoek naar een boost van je studentenleven in Tilburg? Word lid bij Flow, organiseer activiteiten en maak vrienden voor het leven!