Over onze commissies

Studievereniging Flow heeft een breed aanbod aan commissies, die verantwoordelijk zijn voor het organiseren van zowel informele- als formele activiteiten. De commissies bestaan uit een aantal Flow leden en wordt aangestuurd door de commissaris, de voorzitter van een commissie.

Actief lid zijn bij Flow is niet alleen heel erg uitdagend en leuk. Het draagt ook bij aan je persoonlijke ontwikkeling. Je leert samenwerken, allerlei activiteiten te organiseren (variërend van formele workshops tot informele feesten), in contact te komen met bedrijven en je krijgt de mogelijkheid je netwerk te vergroten. Dit is niet alleen heel erg bruikbaar tijdens je studie, maar ook nadat je afgestuurd bent. Tussen de commissies vindt ook nog een competitie plaats genaamd: de Flowmissie.

Bezoek de commissie pagina’s en lees meer over de inhoud van de commissie en welke Flow leden onderdeel uitmaken van de commissie.

Actief worden

Wil je actief lid worden bij Flow? Klik op de knop voor meer informatie!

Formele Commissies

Carrièrecommissie

5t5a8050

De Carrièrecommissie organiseert activiteiten zoals bedrijfsbezoeken en workshops. Verder helpen ze met de acquisitie van nieuwe partners voor de vereniging.

InFlowcommissie

inflow-committee

De InFlowcommissie is verantwoordelijk voor het schrijven van de Flowzine, de maandelijkse nieuwsbrief van Flow en draagt bij aan de To Communicate blog.

Symposiumcommissie

symposium-committee

De Symposiumcommissie organiseert het jaarlijkse symposium, waarbij sprekers worden uitgenodigd om een actueel onderwerp te bespreken.

Webcommissie

committeepage_web

De Webcommissie is verantwoordelijk voor de sociale media en website van Flow.

Alumnicommissie

alumnicommissie

De Alumnicommissie organiseert activiteiten voor alumni, zoals een borrel.

Informele Commissies

Activiteitencommissie

committeepage_sg

De Activiteitencommissie organiseert de jaarlijkse sportdag en activiteiten zoals bootcamps en game-avonden.

Familiedagcommissie

committeepage_familyday

De Familiedagcommissie organiseert de Familiedag, die eens in de twee jaar plaatsvind. (Deze commissie is op dit moment niet actief.)

Introductiecommissie

committeepage_introduction

De Introductiecommissie organiseert activiteiten voor eerstejaars en het jaarlijkse Introductieweekend.

Feestcommissie

committeepage_ifac

De Feestcommissie organiseert activiteiten zoals de maandelijkse borrels en cantussen.

Reiscommissies

Studiereiscommissie

Study Trip Committee

De Studiereiscommissie organiseert de jaarlijkse Studiereis, waar we op een formele en informele manier een nieuwe omgeving ontdekken.

Overige Commissies