sfeerimpressie-collage-commissies-3
00-ook-goeie

Nicole Ganin (commissaris), Carthago Vlug (bestuursbuddy), Gaia Naumann, Joost van Driel, Ot van de Rijzen.

De InFlowcommissie is verantwoordelijk voor de maandelijkse nieuwsbrieven en het magazine van Flow, en draagt daarnaast bij aan het To Communicate blog. Dit laatste is een blog dat samen met vijf andere zusterverenigingen wordt gerund en waar interessante wetenschappelijke publicaties, formele interviews en artikelen te vinden zijn. Hiernaast wordt  iedere maand de InFlow, de nieuwsbrief van Flow, door de InFlow commissie verspreid. De nieuwsbrief bevat de hoogtepunten van Flow van de voorgaande maand, interviews met commissarissen en andere relevante onderwerpen voor de komende maand.

Verder schrijft en ontwerpt de InFlowcommissie ook de Flowzine, een (gedrukt) magazine exclusief voor Flowleden. De Flowzine verschijnt drie keer per jaar en bevat interviews met mensen uit het werkveld en artikelen over de nieuwste trends op het gebied van CIW, CSAI en DSS. Naast alle formele interviews en artikelen is er ook ruimte voor informele artikelen die bijvoorbeeld gaan over het studentenleven in Tilburg.

Heb je vragen, ideeën, opmerkingen of aanbevelingen, stuur dan een mailtje naar inflowcommissie@svflow.nl.