img_1964-watermarked-fav2

v.b.n.o.v.l.n.r.: Gavin Dam (bestuursbuddy), Mauritz van Lingen, Xiaoqian Xu, Daphne Mathijsen (commissaris), Suzanne van Strien & Anca Stirbu.

De Promocommissie is verantwoordelijk het uitbreiden van Flow’s bekendheid bij anderen. Om de zichtbaarheid van Flow te vergroten organiseert de Promocommissie zowel formele- als informele activiteiten.

Een informeel activiteit die de Promocommissie organiseert is bijvoorbeeld Pimp your Bike, die twee keer per jaar wordt georganiseerd. Tijdens de activiteit spuit de commissie de fietsen van de Flow’ers in de verenigingskleuren: blauw en geel. Verder organiseert het commissie activiteiten om de feestdagen te vieren. Met Valentijnsdag delen ze (anoniem) rozen uit en tijdens Pasen organiseren ze de Flow’s Easter Egg Hunt.

Naast diverse informele activiteiten, is het Promocommissie ook verantwoordelijk voor formele activiteiten, zoals een jaarlijkse veiling voor een goed doel. Ook deelt de commissie de flyers uit en informeren zij nieuwe studenten over Flow. Dit jaar zal de Promotiecommissie ook bezig zijn met het ontwerpen van nieuwe merchandise voor de vereniging!

Heb je vragen, ideeën of opmerkingen, aarzel dan niet om contact op te nemen met de commissie door te mailen naar promocommissie@svflow.nl.