Over de overige commissies

Naast de commissies waar je als student lid van kunt worden, heeft Flow nog een aantal extra commissies. Deze commissies zijn van grote waarde voor de hele vereniging, omdat ze gericht zijn op het ondersteunen van het huidige Dagelijks Bestuur of op het onderhouden van een goede band met alumni. Bekijk de informatie hieronder om meer te weten te komen over wat de commissies inhouden en wie de leden zijn van deze commissies.

Bestuurshistorie

Ben je geïnteresseerd in wie er de afgelopen jaren in het Dagelijks Bestuur van Flow hebben gezeten? Bekijk dan alle Dagelijks Besturen van Flow.

Alumnicommissie

Deze commissie bestaat om activiteiten te organiseren door en voor alumni. Dergelijke activiteiten zijn van levensbelang voor de vereniging, omdat het hebben van goede contacten met alumni zeer waardevol is.

Ayra Lintsen – Commissaris

Naomi Sprokkereef – Bestuursbuddy

Anouk den Doelder

Donny Batenburg

Evi van der Weegen

Daisy Opmeer

Ivo de Haan

Marijke Fioole

Puck Outshoorn

Raad van Advies

De Raad van Advies (RVA) bestaat uit de oud-leden van het dagelijks bestuur van het jaar voorafgaand aan het huidige Dagelijks Bestuur. Deze adviescommissie voorziet het huidige Dagelijks Bestuur van gevraagd en ongevraagd advies over diverse zaken.

Bart Dijksterhuis – Commissaris

Isabel Prinsen

Laurens Schepers

Jurre van der Mast

Gavin Dam

Kasco

De Kascontrolecommissie -of Kasco- bestaat om elke periode de financiële status van de vereniging te controleren. Zij controleren of de penningmeester de financiën goed heeft gedaan, en of er geen fouten zijn gemaakt. Tijdens de Algemene Ledenvergadering geven zij een financieel verslag.

Laurens Schepers – Commissaris

Bart Dijksterhuis

Webadviescommissie

Deze adviescommissie bestaat om de Interne Betrekkingen te helpen in tijden van nood. Wanneer de Interne Betrekkingen bijvoorbeeld niet in staat is iets in de IT te repareren, kan de Interne Betrekkingen zich tot de adviescommissie wenden voor hulp.

Rosa van der Vleuten – Commissaris

Externe Betrekkingen-adviescommissie

Deze adviescommissie bestaat om de Externe Betrekkingen in tijden van nood bij te staan. Wanneer de Externe Betrekkingen bijvoorbeeld advies nodig heeft over een nieuw partnerschap, of vragen heeft over vroegere betrekkingen met bepaalde partijen, kan die zich tot deze commissie wenden voor meer informatie of advies.

Lynn Willems – Commissaris

Jurre van der Mast