Voor alle leden van Flow hebben we de Flow Member Card! Op vertoon van deze kaart ontvang je diverse kortingen en aanbiedingen op diverse plaatsen in Tilburg. Je kunt je Flow Member Card ophalen bij het Flow Office (E204). Je kunt de geldigheid van de kortingen hieronder controleren!

Klein Café Van Horen Zeggen

fmc_vhz

In ons eigen favoriete café krijgen de leden van Flow een korting van € 0,80 op bier, frisdrank, koffie en thee en € 0,80 korting op wijn! Deze deal is niet beschikbaar tijdens de Tilburgse Kermis en carnaval.

Jumpsquare Tilburg

Jumpsquare Tilburg biedt de leden van Studievereniging Flow 25% korting op 1.5u springen en 1 frisdrank op dinsdagen, woensdagen en donderdagen. Als je met 6 of meer mensen komt, ontvang je een gratis borrelplank!

Korting beschikbaar met Flow Member Card en kortingscode

Doloris’ Meta Maze

Doloris’ Meta Maze biedt de leden van Studievereniging Flow 10% korting op een bezoek aan de Meta Maze op maandag t/m donderdag, feestdagen en vakanties uitgezonderd.

Korting beschikbaar met Flow Member Card en kortingscode (zie beneden)

Dierenpark De Oliemeulen

Dierenpark De Oliemeulen biedt leden van Studievereniging Flow 25% korting op een bezoek aan het park.

Dwars Hotdogbar

logo-dwars-hotdogbar
Dwars biedt leden van Studievereniging Flow 20% korting bij afhalen of binnen consumeren bij Dwars Hotdogbar.

De Ontbijtkeuken

De Ontbijtkeuken biedt leden van Studievereniging Flow 10% korting bij afhalen of binnen consumeren bij De Ontbijtkeuken.

Locked Escape Room

logo_fmc_lockedescaperoom

Bij Locked in Tilburg kun jij samen met andere Flow’ers de uitdaging aangaan zo snel mogelijk de Escape Room op te lossen. Met de Flow Member Card ontvang je een 10% korting bij Locked op een Escape Room (mits de groep exclusief uit Flow’ers bestaat)!

Copy & Co

logo_fmc_copy-co

Met de Flow Member Card ontvang je 10% korting op je drukwerk bij Copy & Co in Tilburg. De 10% korting geldt bovenop de studentenkorting die Copy & Co al geeft! Vergeet dus niet je Flow Member Card te laten zien de volgende keer dat je iets laat afdrukken.

Pizzabar Rijslust

Pizzabar Rijslust biedt leden van Studievereniging Flow 10% korting op de rekening bij afhalen of op een etentje in het restaurant op maandag, dinsdag en woensdag.

Korting beschikbaar met Flow Member Card
Deze korting is op het moment niet beschikbaar

Dolfijn -the plays to be-

ontwerp-zonder-titel-8

Dolfijn biedt leden van Studievereniging Flow een pitcher bier voor €10.00 aan. Dit is €5.00 korting per pitcher.

4 Friends

4-pool

Bij 4 Friends kun je terecht om gezellig te poolen. Met de Flow Member Card ontvang je bij 4 Friends de volgende korting:

Van maandag tot vrijdag tot 18.00 uur ontvang je 35% korting
Op zaterdag en zondag tot 18.00 uur ontvang je 20% korting
Van zondag tot donderdag vanaf 18.00 uur ontvang je 20% korting

NondeJeu

nondejeu

Bij NondeJeu in Tilburg kun jij samen met anderen een gezellig potje Jeu de Boule spelen. Met de Flow Member Card ontvang je een 10% korting!

Sneaker Cleaners

logo_sneakercleaners

Met je Flow Member Card krijg je 15% korting op de totaalprijs bij Sneaker Cleaners in Tilburg. Vergeet dus niet je Flow Member Card te laten zien, de volgende keer dat je je sneakers laat schoonmaken!