1. Hoe zou jij je commissie omschrijven in drie woorden en waarom?

Creatief, zelfstandig en gedreven zijn denk ik de meest geschikte woorden! We werken allemaal vanuit huis, maar toch ook samen aan onze hoofdstukken. En we hebben allemaal heel duidelijk tot doel een mooie almanak neer te zetten.

2. Tijdens de Oktoberborrel zijn de activiteiten voor het Lustrum bekendgemaakt. Naar welke activiteit kijk jij het meeste uit?

De uitreiking van de almanak natuurlijk! Grapje 😉 Ik kijk ontzettend uit naar het gala met overnachting. Dat wordt echt een uniek feest voor Flow.

3. Hoe is het om commissaris te zijn van de Almanakcommissie? In hoeverre is het anders dan een normaal commissarisjaar?

De almanakcommissie is een stuk meer op de achtergrond dan een reguliere commissie. We zijn maar met 4 en slechts 1 van de leden is nog actief betrokken bij Flow. We nemen wel 5 jaar aan Flowkennis met ons mee, wat dan weer erg van belang is voor de almanak.

4. Hoe is deze Almanakcommissie anders dan de commissie van Lustrum III?

De almanak uit 2017-2018 was de eerste Flow almanak ooit. Dat is natuurlijk een grote stap én verantwoordelijkheid. Wij kunnen doorboorduren op de kennis van toen en hopen de almanak weer een niveautje hoger te tillen.

5. Wat zijn je doelen qua commissie?

Een almanak neerzetten waar we trots op mogen zijn, met voor ieder wat wils. En die natuurlijk binnen een week uitverkocht is.

6. Als je niet naar tijd, geld of een maximum aantal pagina’s hoeft te kijken, wat zou je dan aan de Almanak willen toevoegen?

Als we geen maximaal aantal pagina’s hadden, zou ik iedere (actieve) Flow’er apart willen uitlichten met een foto en eigen tekst. Maar met het aantal leden van nu zijn dat heel wat boeken!

lustrum-anneloes

Anneloes Meijer
Almanakcommissie 2022-2023

v.b.n.b.: Anneloes Meijer (commissaris, boven afgebeeld), Anne Ninteman, Anouk den Doelder & Rosa van der Vleuten