studyassociationflow

Lucas Kruk (commissaris), Clara Suchenwirth (bestuursbuddy), Cira Jager & Kristiyan Ivanov.

introductie

Vind jij het leuk nieuwe studenten mee te nemen in het studentenleven? De Introductiecommissie is bezig met het organiseren van activiteiten voor nieuwe studenten en studenten die nog niet zo bekend zijn met Flow om hen te introduceren aan Flow. Wat had jij nodig toen je begon, wat wil je meegeven aan mensen die nieuw beginnen? Naast vrijheid in het organiseren van kleinere meetups is een weekend ter kennismaking een grotere activiteit voor de commissie. Ben je klaar om je studententijd opnieuw te beleven en uit een ander perspectief mee te maken? De Introductiecommissie organiseert activiteiten zoals een cocktail workshop en wat meer formele activiteiten.

De Introductiecommissie organiseert ook het jaarlijkse grote Introductieweekend. Tijdens dit weekend krijgen eerstejaars studenten de kans om elkaar beter te leren kennen terwijl ze ook een inkijk krijgen in onze vereniging!

Voor vragen, ideeën en suggesties kun je contact opnemen met de commissie door een e-mail te sturen naar intro@svflow.nl.