img_2249-watermarked

v.l.n.r.: Joost van Driel, Lynn Willems, Gwen Cox (commissaris), Jennifer Steenkamp & Rianne van Zijp (bestuursbuddy).

Voor de meesten is het weekend een moment om even tot rust te komen. Maar het weekend is ook het perfecte moment om op een avontuur te gaan! Mensen werken aan hun hobby, zoeken hun vrienden op of gaan er een dagje op uit. De Weekendcommissie is opgericht om een City Trip en Verenigingsweekend voor de leden van Flow te organiseren om precies die dingen te doen en zodat iedereen elkaar beter kan leren kennen.

De Weekendcommissie combineert het beste van twee werelden. Tijdens de jaarlijkse City Trip ontdekken we de cultuur van een stad en bestuderen we het uitgaansleven aandachtig. Tijdens het Verenigingsweekend staat teambuilding centraal waar wij, als een commissie, jullie laten zien hoe je een goed feestje organiseert.

Als je vragen, ideeën of opmerkingen hebt, kan je contact opnemen met weekend@svflow.nl.