In Aankomend Evenement, Evenementen

Algemene Informatie

Het academisch jaar is bijna voorbij en dat betekent dat de zoektocht naar het 23e Dagelijks Bestuur van Flow is begonnen! Een fulltime bestuursjaar is een hoogst unieke kans om veel te leren en tegelijkertijd veel plezier te hebben. Je kunt jezelf zowel professioneel als persoonlijk ontwikkelen en je cv verbeteren. Dus, ben jij op zoek naar een uitdaging volgend jaar? Solliciteer dan voor een bestuursjaar bij Studievereniging Flow!

Overdracht

Tijdens de zomer vindt de overdrachtsperiode plaats. Je hebt wekelijkse Overdrachtsvergaderingen met het Dagelijks Bestuur en het Kandidaatsbestuur en Kandidaatsbestuursvergaderingen met alleen het Kandidaatsbestuur. Samen met de andere leden van het Kandidaatsbestuur schrijf je jullie beleidsplan. Verder zal je persoonlijke overdrachtssessies hebben met je voorganger om je goed voor te bereiden op het jaar. Ondanks het feit dat je zomer niet zo rustig zal zijn als anders, zal in overleg genoeg tijd zijn voor vakantie.

Sollicitatie

De sollicitaties voor Dagelijks Bestuur 2024-2025 zijn geopend tot 3 mei, 23:59. Je kunt solliciteren door een e-mail te sturen naar de Secretaris (secretaris@svflow.nl). Deze e-mail moet je cv en een motivatiebrief bevatten. Vermeld in deze brief naar welke functie(s) je voorkeur uitgaat en waarom. Zorg ervoor dat je je documenten een duidelijke naam geeft.

Je wordt uitgenodigd voor een gesprek dat zal plaatsvinden tussen 6 en 8 mei.

Meer Informatie

Wil je meer weten over wat de Dagelijks Bestuursfuncties inhouden? Kijk dan op de volgende pagina, of neem contact op met het huidige Dagelijks Bestuurslid dat de functie vervult waarin je geïnteresseerd bent.