Studievereniging Flow is altijd op zoek naar bedrijven om mee samen te werken. Zo kunnen we een link vormen tussen onze leden, studenten en bedrijven.

Wat is Flow?

Flow is de studievereniging voor Communicatie- en Informatiewetenschappen (CIW), Cognitive Science and Artificial Intelligence (CSAI), en Data Science and Society (DSS) aan Tilburg University. Voor meer informatie over Flow, klik hier.

Samenwerken met Flow

Een samenwerking met Flow kan voor uw bedrijf zeer lonend zijn. Wij kunnen zorgen voor naamsbekendheid bij toekomstige professionals en academici. Ook bieden wij de mogelijkheid om contact te leggen tussen uw bedrijf en potentiële stagiaires of zelfs medewerkers. Dit doen we via diverse kanalen, zoals onze website, social media en ons magazine, het Flowzine.

Ook bieden we bedrijven de mogelijkheid om via activiteiten in contact te komen met onze leden. U kunt bijvoorbeeld een groep studenten uitnodigen voor een bedrijfsbezoek, workshop of training. Ook kunt u een netwerkevenement bijwonen dat Flow organiseert. Hier kunt u op een informele manier kennismaken met studenten en de mensen leren kennen die waarschijnlijk de toekomstige werknemers in uw sector zullen zijn.

Contact

We bespreken graag met u de verschillende opties voor een samenwerking met Studievereniging Flow tijdens een afspraak. U kunt contact opnemen met onze Externe Betrekkingen Carthago Vlug door te mailen naar externebetrekkingen@svflow.nl. U kunt ook het contact formulier invullen.

Contactformulier