Flow biedt hulp aan bij onderwijs aan al haar leden. Bekijk hier de hulp die aangeboden wordt en neem contact op met internebetrekking@svflow.nl als u vragen of opmerkingen heeft.

CIW

Klik op de onderstaande knop voor meer informatie over Communicatie- en Informatiewetenschappen.

CSAI

Klik op de onderstaande knop voor meer informatie over Cognitive Science and Artificial Intelligence.

DSS

Klik op de onderstaande knop voor meer informatie over Data Science and Society.

Boeken

Flow verkoopt tekstboeken voor CIW, CSAI en DSS in samenwerking met INDEX Books met een korting tot 10%.

Samenvattingen

Flow biedt haar leden gratis toegang tot samenvattingen voor CIW, CSAI en DSS via de webshop. Log in op de website voor de korting van 100%.

Bijles

Flow biedt bijles aan aan haar leden. U kunt zich aanmelden om bijles te krijgen, of om bijles te geven. Je moet lid zijn van Flow om bijles te krijgen.

Informatie over Minors

We hebben veel nuttige informatie over minors gebundeld.

Premasters & Masters

We hebben specifieke informatie voor (Pre)Master-studenten gebundeld.

Internationale studenten

We hebben nuttige informatie voor internationale studenten gebundeld.

Vakrecensies

Twijfel je nog steeds over welke cursussen je wilt gaan volgen? Lees hier recensies van cursussen en laat ook je eigen recensies achter.

Track keuze CIW

Flow heeft samen met het departement van CIW een tool ontwikkeld om studenten inzicht te geven in de verschillende tracks van CIW.

Broertjesverenigingen

Wist je dat je als Flow Member ook kunt profiteren van andere studieverenigingen? Broertjesverenigingen zijn andere (studie)verenigingen in Tilburg.

Studentenparticipatie

Studentenparticipatie is een belangrijk democratisch recht en kan een belangrijke leerervaring zijn tijdens de studie.

Handleidingen

Flows YouTube-kanaal wordt regelmatig geüpdatet en biedt educatieve handleidingen die zeker de moeite waard zijn om te bekijken!

Activiteiten

Flow biedt ook educatieve activiteiten aan. Bekijk de agenda om te zien welke binnenkort zullen plaatsvinden.