Vrienden van Flow is er voor iedereen die Studievereniging Flow graag wil ondersteunen. Dit kan door middel van een eenmalige financiële bijdrage. Hierdoor zit u nergens aan vast en kan de vereniging er voor zorgen dat alle leden zich op educatief, professioneel en sociaal gebied blijven ontwikkelen. Uw bijdrage kan namelijk worden ingezet voor symposia, workshops en bedrijfsbezoeken, maar ook voor introductieactiviteiten of reizen.

U bent al Vriend van Flow vanaf €25. Het bedrag dat u aan Flow wilt bijdragen kunt u zelf bepalen.
Indien u geïnteresseerd bent zich bij de Vrienden van Flow te voegen, kunt u onderstaand formulier invullen. U krijgt daarna een bevestigingsmail met verdere informatie.

Registraties

[contact-form-7 id=”37746″]