Vanwege aangescherpte maatregelen rondom het coronavirus, kan het Introductieweekend van Flow helaas niet doorgaan. Als je je al ingeschreven had, heb je hier als het goed is een mail over ontvangen. Zo niet, neem dan contact op met intro@svflow.nl.
We vinden het ontzettend jammer en hopen jullie snel, online of op de campus, toch nog te kunnen leren kennen! Zodra het kan zullen er vervangende (introductie)activiteiten plaatsvinden. Volg ons op social media om op de hoogte te blijven. Hopelijk tot snel!

HEY! Begin jij aankomend jaar met Communicatie- en Informatiewetenschappen, Cognitive Science and Artificial Intelligence of Data Science and Society? Wil jij je medestudenten alvast leren kennen, een kijkje nemen hoe het er aan toegaat bij studievereniging Flow of gewoon een super gezellig weekend hebben? Kom dan naar ons introductieweekend dat plaatsvindt van zaterdag 29 augustus tot en met zondag 30 augustus!

Tijdens dit weekend zul je je medestudenten en leden van Flow op een leuke manier leren kennen. Dit weekend staan er een heleboel chille en sportieve activiteiten op het programma. Het thema dit jaar is ‘Flow’s Holiday’, wat betekent dat we alle feestdagen van het jaar in een weekend voorbij gaan zien komen. Zorg er dus voor dat je in de feestelijke stemming zit! De kosten voor dit weekend bedragen 35 euro en je kan je aanmelden t/m 26 augustus 12:00. Lijkt dit je wat? Schrijf je dan in via de website en hopelijk tot 29 augustus!

Belangrijk: vooralsnog hopen we dat het Introductie Weekend gewoon plaats kan vinden. Uiteraard zal voor alle activiteiten van het weekend gekeken worden of het in lijn is met de richtlijnen van het RIVM en de overheid. Op het moment dat het weekend niet met overnachting door kan gaan, zal er gekeken worden naar andere manieren om toch een leuke introductie te organiseren! Dit kan in de vorm van een dagprogramma of een online activiteit zijn. In dat geval zal ook gekeken worden naar de deelnemersbijdrage en of deze verlaagd kan worden. Kosteloos afmelden is mogelijk tot 26 augustus 12:00. Wij raden je zeker aan om je in te schrijven, zo blijf je op de hoogte van de ontwikkelingen rondom het weekend!