In Featured

Please use the English version of this page if you are not Dutch.

Nu de aanmeldingen voor het Dagelijks Bestuur van Flow gesloten zijn, gaan nu de aanmeldingen voor het General Board / commissarisschap open!

De commissarissen vormen de ruggengraat van de vereniging. Als commissaris sta je aan het hoofd van één van de commissies én maak je deel uit van het General Board. Het General Board bestaat uit alle commissarissen en het Dagelijks Bestuur, en is daarmee het grootste bestuursorgaan in de vereniging.

Als commissaris heb je een verantwoordelijke, maar ook heel erg leerzame functie. Door aan het roer van een commissie te staan kan je veel leren over leiderschap, maar ben je tegelijkertijd ook eindverantwoordelijke voor een commissie. Ook doe je veel ervaring op door het samenwerken met alle andere commissarissen binnen de vereniging. Daarnaast ben je als commissaris ook mede het gezicht van de vereniging en denk je mee over grote en kleine beslissingen binnen de vereniging!

Commissaris zijn is geen full-time functie, dus het is gewoon te combineren met je studie en bijbaan. Je kan altijd contact opnemen met een van onze bestuursleden en commissarissen via de contactpagina als je meer vragen hebt.

Lijkt het je wat om jezelf volgend jaar uit te dagen naast je studie? Meld je dan aan via het onderstaande formulier! Upload daarnaast ook je cv en een korte motivatietekst waarin je uitlegt waarom jij commissaris van een (of meerdere) commissie(s) wilt worden. Nadat je je hebt aangemeld ontvang je meer informatie over de sollicitatieprocedure. Aanmelden is mogelijk tot en met 12 mei 23:59u.