Vanaf vandaag hebben alle Flow leden de mogelijkheid om deel te nemen aan een unieke Merchandise Ontwerpwedstrijd! Laat je creativiteit de vrije loop en bedenk de mooiste grafische ontwerpen voor op kleding, zoals hoodies en shirts, maar ook voor op petten en tassen. Uit alle ingezonden ontwerpen wordt een selectie gemaakt, die uiteindelijk wordt geproduceerd en verkocht! Creativiteit is het belangrijkste, dus het maakt niet uit of je graag tekent, schildert, Photoshop gebruikt of fotografeert. Je hebt tot 30 oktober 23.59 uur de tijd om je ontwerp of meerdere ontwerpen in te sturen. Bij het inzenden van je ontwerp kun je aangeven waar je je ontwerp op een bepaald kledingstuk wilt hebben. Doe dus je uiterste best, en misschien vind je je ontwerp binnenkort wel terug in onze webshop. De winnaars van de Merchandise Design Contest krijgen hun eigen ontworpen product en natuurlijk eeuwige roem! Veel plezier met ontwerpen!

Stuur je ontwerpen in