In Evenementen

Heb jij interesse in marketing of wil je er meer over te weten komen? Houd dan de avond van 11 mei vrij, want het Marketing Event van 2021 vindt dan plaats! Dit is een jaarlijks symposium georganiseerd door studievereniging Asset | Marketing. Dit jaar heeft het symposium het thema “”Marketing in times of crisis“”. Verschillende bedrijven zullen hun ervaringen met dit thema delen met de aanwezige studenten. Na de presentaties is er bovendien mogelijkheid om de bedrijven te spreken tijdens een netwerkborrel. Het evenement vindt dit jaar online plaats vanaf 18:30 uur.

Dit jaar zullen er vier bedrijven komen spreken op het Marketing Event. Allereerst L’Oréal: een wereldwijde leider in de cosmetica branche. Met meer dan 27 merken in haar portfolio hebben zij iedere dag te maken met verschillende consumentenbehoeften. Ten tweede zal GOODZO komen spreken op het Marketing Event. GOODZO helpt andere bedrijven om zich thuis te voelen in de dagelijks veranderende wereld van IT. Tijdens het evenement zullen zij ingaan op hoe zij ervoor hebben gezorgd dat zij verbonden bleven met hun klanten, ook tijdens de Coronacrisis.
Ook NN Group neemt deel aan het Marketing Event. NN Group is een financiële dienstverlener met meer dan 17 miljoen klanten. Twee oud trainees van NN Group zullen de aanwezigen meer vertellen over het voorbereiden van marketingcampagnes in een onzekere wereld door de Coronacrisis. Ten slotte zal ook Cloetta aanwezigen iets bijbrengen over Marketing in times of crisis. Cloetta is bekend om haar snoep, chocolade, nootjes, fudge, nougat, pastilles en kauwgom. Het moederbedrijf van merken zoals Red Band, Venco en Sportlife zal tijdens het Marketing Event meer vertellen over de marketingdillemma’s achter het Red Band merk.

Inschrijven kan tot en met zondag 9 mei. Deelname aan het Marketing Event kost €2,50, en de eerste 120 inschrijvingen ontvangen een gratis goodiebag! Meer informatie over het evenement en de sprekers vind je op de website van het Marketing Event.