De zomer is bijna voorbij en de colleges zijn weer begonnen, maar dat betekent alleen maar dat de Flow activiteiten weer van start gaan! Op 6 oktober is het tijd voor de eerste maandelijkse Flow-borrel van dit academisch jaar! De borrel zal plaatsvinden in Klein Café Van Horen Zeggen van 20:30u tot 00:00u. Om onze eerste echte Flow borrel in anderhalf jaar te vieren, zal het thema Ain’t No Party Like A Flow Party zijn! Dus, trek je blauwe en gele kleding aan, praat bij met andere leden en ontmoet de nieuwe Flowleden.

Ook gaat de strijd om de Flowmissiepunten weer van start! Flowmissiepunten worden toegekend voor aanwezigheid op deze borrel. Bij deze borrel worden er echter geen punten toegekend voor het verkleden. Maar laat dit je er niet van weerhouden je volledig te verkleden!

Het is verplicht om je in te schrijven voor de borrel en er zal gebruik gemaakt worden van Testen voor Toegang. We hopen je daar te zien!

Registratieformulier

20211006_October Drink