Hey Flow’er! Na jullie een tijdje in spanning te hebben gehouden is het dan nu tijd om het thema van het Verenigingsweekend bekend te maken. Als je goed naar de hint gekeken had (en hem vertaald had naar het Nederlands) volgde daar ‘Ontdek wat groen kan doen’ uit. Gooi je dit in Google, dan kom je uit bij de site van Landal Greenparks. Dit wijst dan uiteindelijk op het thema van dit Verenigingsweekend, namelijk: Flow’s Jeugdcamping! Het weekend, waarin je de Hokey Pokey (te) vaak voorbij zal horen komen en veel van je tijd zal verspillen aan knutselen en de jeugddisco, zal plaatsvinden van vrijdag 6 tot en met zondag 8 mei. Omdat de universiteit deze vrijdag gesloten zal zijn, kunnen we deze dag al in de ochtend beginnen. Het weekend, dat zondagmiddag afgesloten wordt, zal ongeveer 60 euro kosten. Deze prijs is all-inclusive, dus voor eten en drinken (inclusief bier en wijn) wordt gezorgd! De inschrijvingen openen op 1 maart om 12:00 uur, en er zijn maar een beperkt aantal plekken beschikbaar, dus wees er snel bij!