Begin jij aankomend jaar aan een studie Communicatie- en Informatiewetenschappen, Cognitive Science and Artificial Intelligence of Data Science and Society? En wil jij alvast andere beginnende studenten leren kennen tijdens een geweldig weekend georganiseerd door Studievereniging Flow? Kom dan naar ons Introductieweekend die zal plaatsvinden van vrijdag 2 september tot en met zondag 4 september!

Tijdens dit weekend zul je andere, beginnende studenten leren kennen en natuurlijk leer je ook een beetje meer over Flow en het studentenleven in Tilburg. Wij hebben voor jullie verschillende leuke activiteiten klaarstaan, zowel voor overdag als leuke feestavonden! Het thema van dit jaar is ‘Flow Around the World’, wat betekent dat dit weekend compleet in de internationale stemming staat.

De kosten voor het Introductieweekend bedragen 35 euro. Voor dit bedrag krijg je de slaapplek, ontbijt, lunch en avondeten voor het hele weekend. Inschrijven is mogelijk tot maandag 29 augustus, 23:59 uur. Let op: er is een maximum aantal plekken beschikbaar, dus wacht niet te lang met je aanmelden. Hopelijk tot 2 september!

Let op! Het kan voorkomen dat tijdens deze activiteit er harde geluide en felle lichten zullen zijn. Verder slaap word je in een slaapzaal geplaatst met andere mensen. Mocht je hier enige problemen mee ervaren, dan kun je terecht bij onze Accessibility Officer via accessibilityofficer@svflow.nl

Registratie

This form is currently closed for submissions.