Hey nieuwe student CIW, CSAI, or DSS! Tijdens TOP Week kun je niet alleen de stad Tilburg en Tilburg University ontdekken, maar ook verenigingen zoals Flow! Wil jij Studievereniging Flow leren kennen tijdens de TOP Week? Kom ons dan gezellig opzoeken!

We zullen aanwezig zijn bij de Studie Introducties om toe te lichten wat de vereniging allemaal te bieden heeft. Daarnaast zullen wij elke dag bij Klein Café Van Horen Zeggen te vinden zijn vanaf 11:00. Dus mocht je zin hebben om een biertje te komen drinken of een leuk spelletje te spelen, kom langs! De hele week door zullen er van 11:00 tot 14:00 tosti-acties zijn bij Klein Café Van Horen Zeggen. Dus als je zin hebt in een lekkere lunch of een laat brak ontbijtje kom lekker langs!

Per dag organiseert Flow nog allerlei leuke activiteiten:

Maandagavond zijn we te vinden bij de TOP Music Bingo in de Chill ON area, mocht je dus even lekker willen relaxen en meer willen leren over Flow, kom ons opzoeken! Na de TOP Music Bingo zullen wij terugkeren naar Klein Café Van Horen Zeggen voor een afterparty tot in de late uurtjes.

Dinsdag zijn we te vinden op de Explore 013 Fair! Als je meer wilt leren over Flow, wie we zijn, wat we doen en een leuke foto wilt hebben als aandenken dan weet je ons te vinden. Nadat je langs onze kraam bent geweest op de Explore 013 Fair, loop, fiets of kruip door naar Klein Café Van Horen Zeggen voor een flinke dosis Flow-gezelligheid.

Woensdag zullen wij de hele dag door bij Klein Café Van Horen Zeggen te vinden zijn met diverse spellen, dus kom je dorst lessen samen met je TOP-groepje! Drinken jullie alle speciaalbieren en worden jullie daarmee echte bierbazen?

Donderdag is de dag dat het gaat gebeuren! Dan is Flow’s Fanstastic Fiesta! Onze geweldige beachparty, die ook bij Klein Café Van Horen Zeggen zal zijn, belooft veel waterpret, 100 liter gratis bier, shotjes voor slechts €1,- en tropische cocktails en mocktails!

Vrijdag is alweer de laatste dag van de TOP Week. Kom lekker relaxen, opknappen van je kater met een heerlijke tosti en je laatste vragen stellen over Flow bij VHZ!

Naast deze super leuke activiteiten zijn er ook nog winacties waar je aan deel kan nemen! Deze zullen gepromoot worden via onze Instagrampagina (@flowtilburg), dus houdt deze pagina in de gaten! Hopelijk zien we je tijdens de TOP Week!