Hi Flow’ers! Jullie hebben natuurlijk allemaal met smacht gewacht op een thema-onthulling voor het Verenigingsweekend van 2023. Omdat we jullie niet langer in spanning kunnen houden, hebben we besloten om het thema van dit jaar iets eerder met jullie te delen…
Maak je klaar voor een weekend vol geweldige muziek, leuke activiteiten en herinneringen die een leven lang meegaan. Trek je favoriete zonnebril tevoorschijn, doe je meest kleurrijke outfit aan en ga opzoek naar die verloren bucket hat waarvan je gezworen had hem nooit meer te dragen. Want dit jaar presenteert de Weekendcommissie met trots de allereerste editie van Flowchella!
Haal de echte festivalganger in jezelf naar boven en kom samen met ons feest vieren vanaf vrijdag 28 april tot en met zondag 30 april. Festivaltickets worden verkocht voor de prijs van slechts 60 euro! Deze prijs is inclusief overnachting op ons festivalterrein, een onbeperkt aantal consumptiebonnen voor eten en drinken en een hele hoop activiteiten tijdens het festival. De registratie voor Flowchella start op 24 februari om 12:00. Haal dus snel je tickets voordat ze uitverkocht zijn, want dit evenement wil je niet missen! Kijk uit naar de onthulling van de line-up en informatie over de kaartverkoop op ons Instagram-account: @flowchella.festival.

*Natuurlijk realiseren we ons dat er veel festivalgangers zijn die de verjaardag van onze koning op de 27e zullen vieren. Laat dat je er echter niet van weerhouden om je aan te melden voor dit geweldige weekend, want we zullen rekening houden met degenen die getroffen zijn door een eventuele heftige kater.

AO Waarschuwing: Bij een aantal activiteiten tijdens het Verenigingsweekend zal er onder andere luide muziek zijn. Daarnaast zullen er groepen worden gevormd die niet bekend worden gemaakt tot de activiteit zelf. Ook zijn er een aantal activiteiten geheim, deze zullen pas tijdens het weekend bekend worden gemaakt. Voor meer informatie kun je de website van de Accessibility Officer bezoeken.