Studievereniging Flow wordt bestuurd door een geweldige groep actieve leden! Het bestuur van Flow bestaat uit twee uitvoerende niveaus: het Dagelijks Bestuur en de commissarissen. Samen vormen zij het Algemeen Bestuur. Beide groepen doen hun uiterste best om de vereniging zo goed mogelijk te runnen en alle leden van Flow te vermaken en te ondersteunen!

Heb je interesse in een functie als commissaris of Dagelijks Bestuurslid, of ben je jezelf nog aan het oriënteren? Kom dan naar de Interesseborrel over het Algemeen Bestuur op 21 maart van 16:00 tot 18:00 in het Campus Café!

Tijdens de borrel kan je het Dagelijks Bestuur al je vragen stellen over het zijn van een Dagelijks Bestuurslid of commissaris. Verder zal elk lid van het Dagelijks Bestuur dieper ingaan op zijn functie om je een goed beeld te geven van wat deze inhoudt.

Ben je niet in de gelegenheid om aanwezig te zijn, maar wil je wel meer weten? Aarzel dan niet om contact op te nemen met een van de Dagelijks Bestuursleden via info@svflow.nl of WhatsApp om eens af te spreken voor een kop koffie!