Studievereniging Flow wordt bestuurd door het Algemeen Bestuur, bestaande uit de leden van het Dagelijks Bestuur en de commissarissen.

Heb je interesse in een functie als commissaris of Dagelijks Bestuurslid? Ben je naar de informatieavond gekomen, maar wil je nog wat meer vragen stellen? Kom dan naar de Algemeen Bestuur Speeddatesessie en raak in gesprek met iemand van het Algemeen Bestuur! Zij kunnen je vertellen over hun werk en je kan hen alle vragen stellen die je mogelijk hebt.

De speeddatesessie zal plaatsvinden via Zoom op 6 april, van 12:00 tot 13:00. Ben je niet in de gelegenheid om aanwezig te zijn, maar wil je wel meer weten? Aarzel dan niet om contact op te nemen met een van de Dagelijks Bestuursleden via bijvoorbeeld e-mail of WhatsApp om eens af te spreken voor een kop koffie!

This form is currently closed for submissions.