In Aankomend Evenement, Evenementen

Begin jij aankomend jaar aan een studie Communicatie- en Informatiewetenschappen, Cognitive Science and Artificial Intelligence of Data Science and Society? En wil jij alvast andere beginnende studenten leren kennen tijdens een geweldig weekend georganiseerd door Studievereniging Flow? Kom dan naar ons Introductieweekend dat zal plaatsvinden van vrijdag 8 september tot en met zondag 10 september!

Tijdens dit weekend zul je andere beginnende studenten leren kennen en natuurlijk leer je ook een beetje meer over Flow en het studentenleven in Tilburg. Het weekend bestaat uit verschillende leuke activiteiten overdag en feestavonden in de avond! Het thema van dit jaar is ‘The Big Flow Show’ en het hele weekend is afgestemd op dit thema.

De kosten voor het Introductieweekend bedragen 35 euro. Voor dit bedrag krijg je de slaapplek, ontbijt, lunch en avondeten voor het hele weekend. Inschrijven is mogelijk tot maandag 4 september 23:59 uur.

Let op: er is een maximum aantal plekken beschikbaar, dus wacht niet te lang met je aanmelden. Hopelijk tot 8 september!

This form is currently closed for submissions.