In Aankomend Evenement, Evenementen

Jetzt geht loss! Kun jij niet genoeg krijgen van de après-ski of heb je dit nog nooit meegemaakt, maar ben je toch wel heel benieuwd naar waarom iedereen hier zoveel van houdt? Let dan op, want studieverenigingen INPUT en Flow hebben de perfecte activiteit voor jou! Op 6 Maart vanaf 20:40 zal er namelijk een ware Après-Skihut Op Wielen door Tilburg heen trekken! Samen met je mede Flow’ers en de leden van INPUT kun je voor maar €12 genieten van onbeperkt bier, gratis shotjes en natuurlijk de meest foute après-ski hits en vergeet ook je beste après ski outfit niet! Rond 23:00 zullen we terug zijn op de startlocatie. Meld je snel aan voor deze unieke après-ski huifkartocht, want er zijn maar een beperkt aantal plaatsen!

This form is currently closed for submissions.