In Aankomend Evenement, Evenementen

Het Dagelijks Bestuur van Flow doet iedere dag hun best om de vereniging zo goed mogelijk te runnen en alle leden van Flow te vermaken en te ondersteunen. Tijdens een jaar in het Dagelijks Bestuur kun je jezelf ontwikkelen, veel waardevolle connecties maken, je CV een boost geven en nog veel meer!

Heb je interesse in een functie als Dagelijks Bestuurslid binnen Flow en wil je meer weten? Of heb je nog nooit nagedacht over een bestuursjaar en ben je benieuwd wat dit inhoudt?

Kom langs bij de interesse avond op 22 april! Tijdens deze avond zal het Dagelijks Bestuur vertellen wat een rol binnen het bestuur inhoudt. Verder zal elk lid van het Dagelijks Bestuur dieper ingaan op zijn functie om je een goed beeld te geven van wat deze inhoudt.

Tijdens de avond kun je al je vragen stellen aan de Bestuursleden. Dat alles zal gebeuren onder het genot van gratis pizza! De Interesse Pizza Avond zal plaatsvinden van 17:00 tot 19:30 in de Cultuurtuin in het Esplanade gebouw. Het is niet nodig om je in te schrijven voor deze activiteit.

Ook als je nog nooit hebt overwogen om onderdeel te worden van het Dagelijks Bestuur is dit een perfecte kans om te ontdekken of dit iets voor jou is.

Ben je niet in de gelegenheid om aanwezig te zijn, maar wil je wel meer weten? Aarzel dan niet om contact op te nemen met een van de Dagelijks Bestuursleden via info@svflow.nl of WhatsApp om eens af te spreken voor een kop koffie!