In Aankomend Evenement, Evenementen

Op 23 mei 2024 zal de Nationale Dag van Communicatie plaatsvinden in Utrecht. Deze dag wordt georganiseerd door onze zustervereniging, Studievereniging Contact. Alle studenten geïnteresseerd in communicatie zijn welkom! De dag begint om 11:00 en eindigt om 16:00.

Gedurende dit evenement zullen vijf sprekers interessante lezingen geven over een onderwerp gerelateerd aan inclusieve communicatie. Direct na het evenement is er een borrel waar je kunt napraten. De locatie is Kromme Nieuwegracht 20, Utrecht.

Voor de kleine prijs van €3,80 kun je het congres bijwonen, dit is inclusief lunch en een gratis consumptie (frisdrank, bier, wijn) tijdens de borrel. Je kunt je tickets kopen via deze link: Koop hier je tickets. Let op: het aantal tickets is beperkt, dus wees snel.

Meer informatie over het programma van de dag vind je op het Instagram-account @nationaldayofcommunication.