Algemene Informatie

Dit jaar vindt het Verenigingsweekend plaats in het weekend van vrijdag 7, zaterdag 8 en zondag 9 mei. Het thema van het Verenigingsweekend 2021 is: Flow’s Murder Mystery!

Aan het begin van het weekend gaat er een verschrikkelijke moord plaatsvinden die binnen drie dagen opgelost moet worden. Door deel te nemen aan de activiteiten verzamel je hints en tips om achter de dader te komen. Haal jij met jouw groepje de waarheid op tijd boven tafel? We zullen het zien…

De inschrijvingen openen op 16 april om 12.00 uur en sluiten een week later, op 23 april, 23.59 uur. Schrijf je snel in, want er zijn maar een beperkt aantal plaatsen beschikbaar. Indien er te veel inschrijvingen zijn, zal er een wachtlijst voor het Verenigingsweekend komen. Wees dus snel!

Programma Informatie

Op dit moment houdt de commissie nog rekening met meerdere scenario’s, dus ze kunnen nog niet met zekerheid zeggen welke activiteiten online of offline zullen zijn. Houd er zelf dus ook rekening mee dat deze activiteiten op het laatste moment nog kunnen wijzigen.

Desondanks kunnen een aantal zaken verklapt worden:

• Het wordt hartstikke leuk (duh).
  • Je krijgt één ontbijt en één avondmaaltijd (afhankelijk van de situatie moet je de avondmaaltijd wel zelf bereiden).
  • Er is een proeverij. Maar we dus nog niet om wat voor proeverij het gaat.
  • Als er offline activiteiten plaatsvinden, zullen deze in Tilburg of op fietsafstand van Tilburg plaatsvinden.
  • Het Verenigingsweekend zal €7,50 kosten. Mocht je ervoor kiezen het ontbijt niet te nemen, kost het Weekend €5,00.
  • Als er tijdens het Verenigingsweekend nog een avondklok van kracht is, zullen de activiteiten tijdig afgelopen zijn, zodat iedereen tijd genoeg heeft om voor de avondklok thuis te zijn.

Heb je nog meer vragen over het Verenigingsweekend? Mail dan naar weekend@svflow.nl.

Registraties

De registraties gaan open op 16 april, 12.00 uur.

De registraties zijn gesloten.

Maillijst

Wil jij op de hoogte blijven over de nieuwe ontwikkelingen rondom het Verenigingsweekend 2021, meld je aan!