20230818_flow_boardpictures-004

Sanne Noorland - Voorzitter

Mijn naam is Sanne Noorland en aankomend jaar ben ik de Voorzitter van Studievereniging Flow. Ik ben 21 jaar oud en kom uit Zundert waar ik al heel mijn leven graag mee bouw aan het corso. Daarnaast hou ik van zwemmen, muziek luisteren, naar concerten gaan en lezen. In 2020 ben ik begonnen met de bachelor Cognitive Science and Artificial Intelligence. Al sinds het begin van mijn studie voel ik mij helemaal thuis bij Flow. Ik ben in de afgelopen jaren lid geweest van de Studiereiscommissie en van de Webcommissie. Dit heb ik met veel plezier gedaan en ik kijk er heel erg naar uit om mij aankomend jaar nog meer in te kunnen zetten voor Flow door deel uit te maken van het Dagelijks Bestuur. Ik kijk heel erg uit naar alle mooie dingen die Flow mij aankomend jaar zal brengen!

20230818_flow_boardpictures-006

Naomi Sprokkereef - Secretaris & Vicevoorzitter

Mijn naam is Naomi Sprokkereef en dit jaar zal in de rol van Secretaris en Vicevoorzitter in het 22e Dagelijks Bestuur van Flow vervullen. Ik ben 21 jaar oud en kom uit een klein dorpje in de Achterhoek genaamd Zelhem. Op dit moment zit ik in mijn vierde jaar van de bachelor Communicatie- en Informatiewetenschappen. In 2020 ben ik meteen actief lid geworden bij Flow. In de afgelopen drie jaar ben ik lid geweest van vier commissies. De Introductiecommissie, Familiedagcommissie, Webcommissie en de Lustrumcommissie. In mijn vrije tijd breng ik graag tijd door met vrienden en familie, en kijk ik graag Formule 1 met mijn vader.

20230818_flow_boardpictures-001

Clara Suchenwirth - Penningmeester

Hoi iedereen! Mijn naam is Clara Suchenwirth en ik ben blij om als Penningmeester toe te treden tot het bestuur van Studievereniging Flow. Oorspronkelijk afkomstig uit Göttingen, Duitsland. Een jaar geleden vond ik mijn plek in Tilburg en besloot ik de masteropleiding Data Science and Society te gaan volgen. Voor mij is Flow een professionele kring die mij onmiddellijk boeide met haar vermogen om mijn horizon buiten de collegezaal te verbreden en betekenisvolle verbindingen te smeden. In mijn vrije tijd zul je mij vaak zien fietsen, zwemmen of welke avonturen dan ook beleven die zich voordoen als ik tijd met vrienden doorbreng. Hoewel mijn tijd bij Flow relatief kort is geweest, ben ik al dol op de organisatie geworden en heb ik er oprecht veel zin in om als aankomend penningmeester een bijdrage te leveren.

20230818_flow_boardpictures-005

Carthago Vlug - Externe Betrekkingen

Mijn naam is Carthago Vlug en ik word Externe Betrekkingen in het 22e Dagelijks Bestuur van Studievereniging Flow. Ik ben 21 jaar oud en ben geboren en getogen in Capelle aan den IJssel, een kleine stad vlakbij Rotterdam. Ik ben echter in 2021 naar Tilburg verhuisd en sindsdien woon ik daar. In 2020 ben ik begonnen aan mijn Bachelor Cognitieve Science en Artificial Intelligenc, en ik ben van plan die dit jaar af te ronden. Ik ben al actief bij Flow sinds ik begon met studeren. Ik heb 2 jaar de Sport- en Spelcommissie gedaan en 1 jaar in de Carrièrecommissie. 2 van die 3 jaar was ik commissaris binnen de commissie, wat erg leuk was! Naast Flow sport ik ook heel graag in mijn vrije tijd. Vooral turnen, wat ik al heel lang doe en nog steeds doe. Ik kijk uit naar het komende jaar en de vele uitdagingen, ervaringen en nieuwe mensen die daarmee gepaard gaan.