Dilemma

De afgelopen twee jaar zijn de inschrijvingen voor de Skireis vrij laag geweest. We zijn vorig jaar niet aan het minimum aantal gekomen en de kans is aanwezig dat het dit jaar weer niet het geval zal zijn. Wij staan dus voor een dilemma. Wij verwachten dat het lage aantal inschrijvingen te maken heeft met het feit dat de Skireis valt in de tijd van de herkansingen van het eerste semester. Wij vragen ons daarom af of het slim is om de datum van de Skireis een aantal weken te verplaatsen naar de laatste week van januari, wanneer de herkansingen al voorbij zijn. Het zal dan in de TOP Winterweek zijn. Een tweede idee is dat wij het lage aantal inschrijvingen van de afgelopen twee jaar moeten zien als teken dat de Skireis simpelweg niet populair genoeg is en misschien niet meer georganiseerd moet worden. Een derde idee wat is opgegooid is om de Skireis te organiseren in samenwerking met andere verenigingen en de krachten te bundelen. Wij zijn erg benieuwd hoe jullie hierover denken!

Laat jouw mening achter

Club van 50 - Dilemma 2022