ontwerp-zonder-titel

Op woensdag 1 december is het tijd voor de jaarlijkse Veiling voor het goede doel! De Promocommissie organiseert deze veiling voor Stichting Leergeld Tilburg. Helaas hebben niet alle ouders genoeg financiële middelen om hun kinderen mee te laten doen met hun leeftijdsgenoten. Daarom zet deze stichting zich in om ervoor te zorgen dat elk kind schoolspullen kan kopen, een hobby zoals dansen of scouting kan beoefenen en een kinderfeestje kan geven.

De veiling zal worden gehouden in het Black Box Theater, van 12:30u tot 16:00u. De veiling heeft een luxe tintje, en je wordt dan ook bij binnenkomst verwelkomd door zes lieftallige hostesses en één charmante host. Het is mogelijk om op elk moment te komen en gaan bij de veiling. Houd er wel rekening mee dat de coronamaatregelen die gelden vanuit de universiteit ook bij deze activiteit zullen gelden.

Een aantal prachtige spullen en ervaringen zullen worden aangeboden door bedrijven, commissies, verenigingen en leden. Jij, je vriendengroep of je commissie kunnen hierop een bod doen. De hoogste bieder gaat naar huis met het geweldige item. Wil jij, je commissie of vereniging iets aanbieden voor de veiling? Je kan je hiervoor aanmelden tot zondag 28 november, 23:59u.

GEÜPDATET: Wegens de huidige coronamaatregelen heb je een geldige QR code nodig om bij deze activiteit aanwezig te zijn. Dit betekent dat je een negatieve test nodig hebt of gevaccineerd moet zijn. Buiten dat moeten we ook een afstand van 1,5 meter aanhouden.

Registratie

Wil je iets aanbieden op de Veiling? Meld je hier aan!

This form is currently closed for submissions.