De kaartverkoop voor Flowchella is begonnen! Haal de echte festivalganger in jezelf naar boven en kom mee op het Verenigingsweekend van vrijdag 28 april tot en met zondag 30 april. Festivaltickets worden verkocht voor de prijs van slechts 60 euro! Deze prijs is inclusief overnachting op het festivalterrein, een onbeperkt aantal consumptiebonnen voor eten en drinken en all-inclusive tickets voor het gehele festival. De locatie ligt op 30 minuten fietsafstand van Tilburg University. We zullen op vrijdag 28 april vertrekken vanuit Tilburg University rond 14:00. Haal dus snel je tickets, want dit evenement wil je niet missen!

Wat is Flowchella?
Flowchella is het thema van Flow’s Verenigingsweekend van 2023. Het weekend zal gevuld worden met talloze leuke activiteiten en vrije tijd om te relaxen met je vrienden. Wij, de Weekendcommissie, zullen als staff zorgen voor de beste festivalervaring mogelijk. Zoals een middag chillen in de zon onder het genot van een koud drankje, allerlei activiteiten rondom het festivalthema en speciale avondplannen…

Flowchella is het festival gemaakt voor Flow’ers door Flow’ers. Dus schrijf je in als je zin hebt in een relaxed weekend met alleen maar positieve vibes! De inschrijvingen zijn geopend tot 14 april 23:59.

Houdt voor de onthulling van de line-up, winacties en meer informatie over het festival ons Instagram-account in de gaten: @flowchella.festival.

AO waarschuwing: Bij een aantal activiteiten tijdens het vereniginsweekend zal er onder andere luide muziek zijn. Daarnaast zullen er groepen worden gevormd die niet bekend worden gemaakt tot de activiteit zelf. Ook zijn er een aantal activiteiten geheim, deze zullen pas tijdens het weekend bekend worden gemaakt. Voor meer informatie kun je de website van de Accessibility Officer bezoeken.

This form is currently closed for submissions.